theamazinggirls

Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

Nej, nej och sa jag NEJ?!

Av theamazinggirls - 28 maj 2012 17:54

Här är några exenmpel på när folk frågar nått och man säger nej fast man inte är singel eller dom vet att man inte ger presenenter eller när dom själva tror svaret är nej!  

Hitta faktiskt inte nått nytt exempel på att man ville ha en present hehe jag har skrivit NEJ! varje gång så dom harb lärt sig....  

Jajja men sluta att fråga mig men om ni vill bli skrikta åt eller utskälda så kan ni fråga!  

Måste sticka nu ska springa kalvinknatet!   



Puss på er!  


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av theamazinggirls - 31 maj 2012 07:33

Detta är det sista inlägget jag gör här för jag har bytat till blogg.se! Den heter ninnapamsp.blogg.se Ses  Och sen stor hej då puss!         ...

Av theamazinggirls - 30 maj 2012 14:38

YEY! Msp App:en har kommit!           Så ni vet detta är faktiskt inte mina bilder som jag har tagit själv denna gången... Hehe...   Jag kunde inte göra några bra bilder...Hehe....   Men annars alla andra msp bilder tar jag själv!   Ja me...

Av theamazinggirls - 27 maj 2012 18:11

Japp jag har inte derekt ingte att skriva....   Men idag är det iallafall morsdag så hoppas ni har sagt åtminstonde grattis till era mammor....?   Jag gav min mamma marsipanbröd och ett kort!       Hitta ingen bild på det kortet jag gav...  ...

Av theamazinggirls - 26 maj 2012 14:37


Hej jag har en av mina bästa vänner på msp som behöver hjälp!   Vi måste hjälpa han!      Kom igen låt inte han sluta!   Nu ska jag se alla hans filmer!     Puss på er!           ...

Av theamazinggirls - 25 maj 2012 19:09

Kunde inte låta bli att titta på lillabloggen!   Ps. Förlåt att jag inte gjorde nått inlägg igår jag hade inte hittat nått att skriva om!     Ses puss på er!           ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012
>>>

            

            Ninna88

       

     Den rosa fjärden

Presentation


Hejsansvejsan vi är två Msp galna tjejer som kommer skriva lite om vad som händer på Msp!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vem av oss är coolast? svara ärligt :D
 ninna88
 Den rosa fjädern

Ipod

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wew

I Agree Line Smiley

buy

Dragonica Emoticon Happy Tongue

Ovido - Quiz & Flashcards