theamazinggirls

Alla inlägg under april 2012

Av theamazinggirls - 26 april 2012 17:02

Om någon vecka ser svenska msp ut såhär:

   

   Varför inte level 100?   

Nej men jag gillar det inte men vad tyckte du?

Av theamazinggirls - 20 april 2012 19:34

Hejsvejs!  

Har gjort en ny film!  

   

Skojar ni med mig?! Eller det är bara en som har sett min nya film?!  

Nu blev jag ledsen....  

Om ni vill göra mig glad så titta på min film......    

Det skulle vara snällt....   



Ses i nästa inlägg!  


   


Av theamazinggirls - 15 april 2012 19:33

Förlåt att jag inte bloggat alls mycket men det händer inte så mycket  

Jag har haft jätte tråkigt idag och det hände litte tråkiga saker när jag var med mina vänner idag    

Aja har ni märkt muspekaren jag satt dit?

Såklart ni har  

Jag vet inte vad det är men den är gullig  

Sen har jag en nu typ " undersökning " eller var det nu hetter nere på sidan på bloggen.

 

Är det bara jag som tycker killen där bak är läskig!?! det känns som att hon stirrar på mej   

Aja jag har skaffat en ny hudfärg också snyggt?

   Jag blev rätt nöjd  ^^

 

     Ge henne auto hon äger :DD

 

What!?! det bara kom upp när jag sökte på moviestarplanet   



Aja detta blev faktiskt ett littet random inlägg men skulle bara typ prata ut   



//Den rosa fjädern

Av theamazinggirls - 15 april 2012 18:47

 Hej hej hej!   

Ja jag har haft ett msp bröllopp. Min msp kille frågade.  


   

 Ja jag hade en gamal anermering där man friade.   

    

 En bild från brölloppet alla sa grattis sen. Och vi fick en msp dotter.... Gissa vem?......   

Den rosa fjärden jo den som jag har bloggen tillsammans med!   

Så var försiktig min lilla msp dotter fjärden!  

Och om ni tar min lilla legogubbe så....Ja då ni!.....   


 

En liten artbook jag har gjort!  


Ses i nästa inlägg!    



/Ninna88

Av theamazinggirls - 15 april 2012 10:48

Hörni det är inte alltid så mycket att skriva om det är därför det har inte kommit ett inlägg på ett tag.  

Men jag har köpt nya kläder!  Dom är ur snygga!    

Här kommer det en bild på dom.  

    <---- Snyggt va? Säg vad ni tycker i komentarer.   


Ses i nästa inlägg!   



 

Av theamazinggirls - 14 april 2012 09:20

Titta på vidion den är ur gullig och jag älskar musiken!  


Ses i nästa inlägg!  


Ps. Vidion är i 9,51 timmar!  


     

Av theamazinggirls - 13 april 2012 16:51

Jag är i level 15!  

Som jag har längtat!  

Asså tack så mycket alla som har gett mig atos och sett mina filmer!  

Tack tack tack!  


Ses i nästa inlägg! 


      

     

Av theamazinggirls - 12 april 2012 19:06

Heej förlåt att jag inte har kunnat blogga men jag har varit med kompisar och haft lite fullt upp...  

Men det är nytt tema!  

       

Ganska lite kläder.... och jag tycker inte om dom så mycket..... Men jaja. 


Ses i nästa inlägg!  


    

   

    

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

            

            Ninna88

       

     Den rosa fjärden

Presentation


Hejsansvejsan vi är två Msp galna tjejer som kommer skriva lite om vad som händer på Msp!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vem av oss är coolast? svara ärligt :D
 ninna88
 Den rosa fjädern

Ipod

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Wew

I Agree Line Smiley

buy

Dragonica Emoticon Happy Tongue

Ovido - Quiz & Flashcards